England - Finland Watch Live Stream online (UEFA European Under-21 Championship) 15/06/09 18:15 CET England 18:15 Finland England out to extend Finland dominance A quarter of a century after they last lifted the European Under-21 crown, England will open the 2009 finals in Sweden with a Group B encounter against a Finland side new to this advanced stage of the competition.

15/giu/2009 00.53.12 SoloCalcio - Partite Calcio Gratis Contatta l'autore

Under-21 Championship

EnglandFinland

England 18:15 Finland

England out to extend Finland dominance

• Stuart Pearce's team enter the tournament's curtain-raiser in Halmstad aiming to better their impressive performance in the Netherlands two summers ago when they came within a whisker of reaching the UEFA European U21 Championship final, only to go down on penalties to the hosts in the semi-finals.

• England qualified for the eight-team final round for the fourth time thanks to a 5-4 aggregate play-off victory over Wales. They arrive in Sweden seeking a third U21 triumph after previous successes in 1982 and 1984, when the entire competition still comprised home-and-away two-legged contests.

• Markku Kanerva's Finland are competing in the finals for the first time. They booked their place in Sweden by defeating Austria on penalties after a 3-3 aggregate draw in their play-off tie. The Finns' goalkeeper, Tomi Manooja, saved two spot-kicks in the shoot-out win but misses these finals through injury.

• England can take heart from the countries' head-to-head record in competitive U21 fixtures, with four wins and just one loss from six previous meetings.

Under-21 Championship

Justin.tv

5€ GRATIS PER TE

MATCH LIVE CLICCA QUI - CLICK HERE HIGHLIGHTS CLICK HERE - CLICCA QUI
FOR_THE_HIGHLIGHTS_CLICK_HERE

L'UNICO SITO DOVE GUARDI IL CALCIO GRATIS - DOPO LA PARTITA GUARDA GLI HIGHLIGHTS DEL MATCH
THE ONLY SITE WHERE TO SEE THE FREE FOOTBALL, AFTER THE SHOW HIGHLIGHTS

(CLICK HERE) FOR THE STREAMING LIVE MATCH
(PULSE AQUI) PARA VER EL PARTIDO IN STREAMING
(CLIQUEZ ICI) POUR LE MATCH LIVE STREAMING
(CLICK HERE)点击这里下载流实时匹配
(CLICK HERE)Нажмите здесь для STREAMING LIVE MATCH
(CLICK HERE) إضغط هنا للحصول على تدفق يعيشون المباراة

HIGHLIGHTS (CLICCA QUI - CLICK HERE)

GUARDA IL CALCIO GRATIS - I MIGLIORI PROGRAMMI PER GUARDARE IL CALCIO

Contatore visite gratuito

Technorati Tag: diretta,live,streaming,hd,serie a,serie b,software,partita,senza,bisogno,di,TV,gratis,-,gratis!,Tutte,le,partite,della,Serie A,in streaming,live tv!,Free Italian Serie A,Champions League
Technorati Tag: scommesse,scommettere,gratis,risultati scommesse,quote scommesse,quote calcio

Home PNG Icon  Mail PNG Icon  RSS PNG Icon

HOME  - SCRIVIMI  - FEED RSS

Gnome Video Display PNG Icon

SoloCalcio – Partite Calcio Gratis 2005-2009 – Vietata la riproduzione totale o parziale di questo Blog
SoloCalcio – Partite Calcio Gratis è un Blog che riporta: Notizie dal Web, Film in Streaming, Film in Uscita, Serie TV, Telefilm, Calcio Live streaming, Gossip, Canali Tv, Strumenti, Hi Tech, Come Guadagnare online, Sport News, TV in Streaming e tanto altro dal web... Questo blog non rappresenta una testata giornalistica in quanto viene aggiornato senza alcuna periodicità. Non può pertanto considerarsi un prodotto editoriale ai sensi della legge n. 62 del 7.03.2001. L’ Autore non ha alcuna responsabilita’ sui contenuti dei siti in collegamento, sulla qualita’ o correttezza dei dati. Egli si riserva la facolta’ di rimuovere le informazioni, fornite da terzi, ritenute offensive o contrarie al buon costume. Le immagini ed altri temi sono correlate agli argomenti di cui si scrive. Alcune, sono provenienti da Internet e quindi valutate di pubblico dominio. Qualora i soggetti proprietari fossero contrari alla pubblicazione non dovranno far altro che segnalarlo in modo da poter procedere ad una rapida eliminazione.

submit to Stumpedia