USA - Italy Watch Live Stream online (FIFA Confederations Cup 2009) 15/06/09

confcupMatch 4 Tshwane/Pretoria - Loftus Versfeld Stadium

15 June  USA 20:30 Italy

USA-Italy preview

Italy have not lost to the US in over 75 years of competitive football. However, Bob Bradley's Americans are hoping to spring a surprise in the two sides' opening match of the 2009 FIFA Confederations Cup in South Africa.

The match
USA-Italy, 15 June, 20h30 (local time), Tshwane/Pretoria

Defending world champions Italy face a potential banana skin in their 2009 Confederations Cup opener against reigning CONCACAF kings the USA. The Americans are currently in a rich vein of form, losing only twice in their last 13 2010 FIFA World Cup South Africa™ qualifiers and fresh off a come-from-behind win over Honduras just seven days ago. The Italians, though blessed with world-class talent throughout the team and on top of European Zone qualifying Group 9 for South Africa 2010, have not played a competitive match since 1 April.

Italy will take heart from a pair of friendly wins since arriving on South African soil, a 4-3 result against Oceania representatives New Zealand and a 6-0 rout of a local Pretoria XI Select squad. The Americans, for their part, arrive in Africa with a strong, youthful squad. Coach Bob Bradley, who took over from former mentor Bruce Arena after the failures of the last FIFA World Cup finals in Germany in 2006, has assembled a team bristling with spirit and optimism, if a little short on experienced campaigners.

Justin.tv

5€ GRATIS PER TE

MATCH LIVE CLICCA QUI - CLICK HERE HIGHLIGHTS CLICK HERE - CLICCA QUI
FOR_THE_HIGHLIGHTS_CLICK_HERE

L'UNICO SITO DOVE GUARDI IL CALCIO GRATIS - DOPO LA PARTITA GUARDA GLI HIGHLIGHTS DEL MATCH
THE ONLY SITE WHERE TO SEE THE FREE FOOTBALL, AFTER THE SHOW HIGHLIGHTS

(CLICK HERE) FOR THE STREAMING LIVE MATCH
(PULSE AQUI) PARA VER EL PARTIDO IN STREAMING
(CLIQUEZ ICI) POUR LE MATCH LIVE STREAMING
(CLICK HERE)点击这里下载流实时匹配
(CLICK HERE)Нажмите здесь для STREAMING LIVE MATCH
(CLICK HERE) إضغط هنا للحصول على تدفق يعيشون المباراة

HIGHLIGHTS (CLICCA QUI - CLICK HERE)

GUARDA IL CALCIO GRATIS - I MIGLIORI PROGRAMMI PER GUARDARE IL CALCIO

Contatore visite gratuito

Technorati Tag: diretta,live,streaming,hd,serie a,serie b,software,partita,senza,bisogno,di,TV,gratis,-,gratis!,Tutte,le,partite,della,Serie A,in streaming,live tv!,Free Italian Serie A,Champions League
Technorati Tag: scommesse,scommettere,gratis,risultati scommesse,quote scommesse,quote calcio

Home PNG Icon  Mail PNG Icon  RSS PNG Icon

HOME  - SCRIVIMI  - FEED RSS

Gnome Video Display PNG Icon

SoloCalcio – Partite Calcio Gratis 2005-2009 – Vietata la riproduzione totale o parziale di questo Blog
SoloCalcio – Partite Calcio Gratis è un Blog che riporta: Notizie dal Web, Film in Streaming, Film in Uscita, Serie TV, Telefilm, Calcio Live streaming, Gossip, Canali Tv, Strumenti, Hi Tech, Come Guadagnare online, Sport News, TV in Streaming e tanto altro dal web... Questo blog non rappresenta una testata giornalistica in quanto viene aggiornato senza alcuna periodicità. Non può pertanto considerarsi un prodotto editoriale ai sensi della legge n. 62 del 7.03.2001. L’ Autore non ha alcuna responsabilita’ sui contenuti dei siti in collegamento, sulla qualita’ o correttezza dei dati. Egli si riserva la facolta’ di rimuovere le informazioni, fornite da terzi, ritenute offensive o contrarie al buon costume. Le immagini ed altri temi sono correlate agli argomenti di cui si scrive. Alcune, sono provenienti da Internet e quindi valutate di pubblico dominio. Qualora i soggetti proprietari fossero contrari alla pubblicazione non dovranno far altro che segnalarlo in modo da poter procedere ad una rapida eliminazione.

submit to Stumpedia