USA vs Brazil Watch【LIVE】Stream online (FIFA Confederations Cup 2009) Highlights - 18 June 2009

USA vs Brazil Watch_LIVE_Stream online (FIFA Confederations Cup 2009) Highlights - 18 June 2009 USA-Brazil preview USA, after losing 3-1 to Italy in their opening group game of the FIFA Confederations Cup South Africa 2009, will have a potentially tougher test next.

18/giu/2009 00.44.32 SoloCalcio - Partite Calcio Gratis Contatta l'autore

confcupUSA-Brazil preview

USA, after losing 3-1 to Italy in their opening group game of the FIFA Confederations Cup South Africa 2009, will have a potentially tougher test next. Brazil only eked out a sloppy 4-3 win over Egypt in their first match, but star man Kaka has vowed they will only improve as the tournament rolls on.

The match
USA-Brazil, 18 June, 20.30 (local time), Tshwane/Pretoria
The Americans went a goal ahead against the Azzurri in their opener in Pretoria on 15 June, but a man down after the sending off of enthusiastic midfielder Ricardo Clark they couldn't manage to hang on, eventually falling on the wrong side of a 3-1 scoreline that flattered the reigning world champions. The Brazilians managed a 4-3 win in a thrilling goal-feast in Bloemfontein. However, they will have problems to address as Dunga's men looked less than their stellar best, especially in defence.

Historically there has never been a draw between the United States and Brazil, the Seleção winning 12 of the 13 meetings between the two teams. The only time the Americans managed a win over the illustrious South American giants was way back at the 1998 CONCACAF Gold Cup, when a lone goal by current Chivas USA coach Preki sparked wild celebrations and an historic moment in the history of the US national team.

WATCH THIS MATCH NOW - CLICK HERE

Justin.tv

5€ GRATIS PER TE

MATCH LIVE THIS MATCH - CLICK HERE HIGHLIGHTS CLICK HERE - CLICCA QUI
FOR_THE_HIGHLIGHTS_CLICK_HERE

L'UNICO SITO DOVE GUARDI IL CALCIO GRATIS - DOPO LA PARTITA GUARDA GLI HIGHLIGHTS DEL MATCH
THE ONLY SITE WHERE TO SEE THE FREE FOOTBALL, AFTER THE SHOW HIGHLIGHTS

GUARDA LA PARTITA IN "STREAMING" CLICCA QUI

(CLICK HERE) FOR THE STREAMING LIVE MATCH
(PULSE AQUI) PARA VER EL PARTIDO IN STREAMING
(CLIQUEZ ICI) POUR LE MATCH LIVE STREAMING
(CLICK HERE)点击这里下载流实时匹配
(CLICK HERE)Нажмите здесь для STREAMING LIVE MATCH
(CLICK HERE) إضغط هنا للحصول على تدفق يعيشون المباراة

HIGHLIGHTS (CLICCA QUI - CLICK HERE)

GUARDA IL CALCIO GRATIS - I MIGLIORI PROGRAMMI PER GUARDARE IL CALCIO

Contatore visite gratuito

Technorati Tag: diretta,live,streaming,hd,serie a,serie b,software,partita,senza,bisogno,di,TV,gratis,-,gratis!,Tutte,le,partite,della,Serie A,in streaming,live tv!,Free Italian Serie A,Champions League
Technorati Tag: scommesse,scommettere,gratis,risultati scommesse,quote scommesse,quote calcio

Home PNG Icon  Mail PNG Icon  RSS PNG Icon

HOME  - SCRIVIMI  - FEED RSS

Gnome Video Display PNG Icon

SoloCalcio – Partite Calcio Gratis 2005-2009 – Vietata la riproduzione totale o parziale di questo Blog
SoloCalcio – Partite Calcio Gratis è un Blog che riporta: Notizie dal Web, Film in Streaming, Film in Uscita, Serie TV, Telefilm, Calcio Live streaming, Gossip, Canali Tv, Strumenti, Hi Tech, Come Guadagnare online, Sport News, TV in Streaming e tanto altro dal web... Questo blog non rappresenta una testata giornalistica in quanto viene aggiornato senza alcuna periodicità. Non può pertanto considerarsi un prodotto editoriale ai sensi della legge n. 62 del 7.03.2001. L’ Autore non ha alcuna responsabilita’ sui contenuti dei siti in collegamento, sulla qualita’ o correttezza dei dati. Egli si riserva la facolta’ di rimuovere le informazioni, fornite da terzi, ritenute offensive o contrarie al buon costume. Le immagini ed altri temi sono correlate agli argomenti di cui si scrive. Alcune, sono provenienti da Internet e quindi valutate di pubblico dominio. Qualora i soggetti proprietari fossero contrari alla pubblicazione non dovranno far altro che segnalarlo in modo da poter procedere ad una rapida eliminazione.

submit to Stumpedia