Egypt vs USA Watch【LIVE】Stream online (FIFA Confederations Cup 2009) Highlights - 21 June 2009

Egypt vs USA Watch_LIVE_Stream online (FIFA Confederations Cup 2009) Highlights - 21 June 2009 Egypt-USA preview Egypt head into their clash with USA in Rustenburg in high spirits, fresh on from a shock win over world champions Italy last time out.

21/giu/2009 11.49.55 SoloCalcio - Partite Calcio Gratis Contatta l'autore

FOR_THE_HIGHLIGHTS_CLICK_HERE

Egypt-USA preview

Egypt head into their clash with USA  in Rustenburg in high spirits, fresh on from a shock win over world champions Italy last time out. The Stars and Stripes, for their part, are suffering through a dreadful run of form and poor results here in South Africa, having lost both of their games thus far.

The match
Egypt-USA, 21 June, 20h30 (local time), Rustenburg
The Egyptians are in sparkling form and firmly established as the surprise of the FIFA Confederations Cup here in South Africa. After giving much-fancied Brazil an almighty fright in their opener in Bloemfontein, eventually losing out 4-3 after a Herculean battle, the Pharaohs did not let their heads drop, upsetting world champions Italy 1-0 in Johannesburg in 18 June.

American confidence is likely to be significantly lower than that of the African champions ahead of the first-ever meeting between the two nations. Bob Bradley's youthful side have lost both of their games, first 3-1 to Italy and then 3-0 to Brazil. Although they put up firm resistance in their curtain raiser, the CONCACAF champions were well and truly outplayed by Brazil last time out.

WATCH THIS MATCH NOW - CLICK HERE

Justin.tv

5€ GRATIS PER TE

MATCH LIVE THIS MATCH - CLICK HERE HIGHLIGHTS CLICK HERE - CLICCA QUI
FOR_THE_HIGHLIGHTS_CLICK_HERE

L'UNICO SITO DOVE GUARDI IL CALCIO GRATIS - DOPO LA PARTITA GUARDA GLI HIGHLIGHTS DEL MATCH
THE ONLY SITE WHERE TO SEE THE FREE FOOTBALL, AFTER THE SHOW HIGHLIGHTS

GUARDA LA PARTITA IN "STREAMING" CLICCA QUI

(CLICK HERE) FOR THE STREAMING LIVE MATCH
(PULSE AQUI) PARA VER EL PARTIDO IN STREAMING
(CLIQUEZ ICI) POUR LE MATCH LIVE STREAMING
(CLICK HERE)点击这里下载流实时匹配
(CLICK HERE)Нажмите здесь для STREAMING LIVE MATCH
(CLICK HERE) إضغط هنا للحصول على تدفق يعيشون المباراة

HIGHLIGHTS (CLICCA QUI - CLICK HERE)

GUARDA IL CALCIO GRATIS - I MIGLIORI PROGRAMMI PER GUARDARE IL CALCIO

Contatore visite gratuito

Technorati Tag: diretta,live,streaming,hd,serie a,serie b,software,partita,senza,bisogno,di,TV,gratis,-,gratis!,Tutte,le,partite,della,Serie A,in streaming,live tv!,Free Italian Serie A,Champions League
Technorati Tag: scommesse,scommettere,gratis,risultati scommesse,quote scommesse,quote calcio

Home PNG Icon  Mail PNG Icon  RSS PNG Icon

HOME  - SCRIVIMI  - FEED RSS

Gnome Video Display PNG Icon

SoloCalcio – Partite Calcio Gratis 2005-2009 – Vietata la riproduzione totale o parziale di questo Blog
SoloCalcio – Partite Calcio Gratis è un Blog che riporta: Notizie dal Web, Film in Streaming, Film in Uscita, Serie TV, Telefilm, Calcio Live streaming, Gossip, Canali Tv, Strumenti, Hi Tech, Come Guadagnare online, Sport News, TV in Streaming e tanto altro dal web... Questo blog non rappresenta una testata giornalistica in quanto viene aggiornato senza alcuna periodicità. Non può pertanto considerarsi un prodotto editoriale ai sensi della legge n. 62 del 7.03.2001. L’ Autore non ha alcuna responsabilita’ sui contenuti dei siti in collegamento, sulla qualita’ o correttezza dei dati. Egli si riserva la facolta’ di rimuovere le informazioni, fornite da terzi, ritenute offensive o contrarie al buon costume. Le immagini ed altri temi sono correlate agli argomenti di cui si scrive. Alcune, sono provenienti da Internet e quindi valutate di pubblico dominio. Qualora i soggetti proprietari fossero contrari alla pubblicazione non dovranno far altro che segnalarlo in modo da poter procedere ad una rapida eliminazione.

submit to Stumpedia