26.02.2011, GENEVA: DROME #18 HAPPENING - ANALIX FOREVER GALLERY

www.analix-forever.com
dessinsetc.wordpress.com

DROME #18 PRESENTATION
FEAT. A SPECIAL PERFORMANCE BY MARIE HENDRIKS // EXHIBITION OPENING "DESSINS, ETC..., AUCTION FOR KIDS", a
project by Analix Forever Gallery in collaboration with Fondation Prim’Enfance

RSVP: addicted@dromemagazine.com
www.dromemagazine.com

The Childhood Issue Happening: the event that will celebrate DROME N.18 in Switzerland
Saturday 26th February 2011, from 2 to 7 pm, DROME magazine, the contemporary art revue “based on Integrity and Visions”, will present in Geneva its 18th issue, on the topic of childhood, with a full afternoon at the Analix Forever Gallery. During the event, featuring a special performance by the Dutch artist Marie Hendriks, there will be the opening of the “Dessins, etc..., Auction for Kids” exhibition: a project by Analix Forever and the Fondation Prim’Enfance whose aim is to prevent and treat childhood diseases.
_

L’Happening du numéro sur l’Enfance: l’évènement qui célébrera DROME N.18 en Suisse
Samedi 26 Février 2011, de 14 h à 19 h, DROME magazine, la revue d’art contemporain “based on Integrity and Visions”, présentera  à Genève, à la Galerie Analix Forever, son numéro 18, consacré au thème de l’enfance, avec un après-midi riche en contenu. Au cours de l’évènement, qui comprendra une extraordinaire performance de l’artiste néerlandaise Marie Hendriks, il y aura aussi l’ouverture de l’exposition "Dessins, etc..., Auction for Kids": un projet créé par la Analix Forever avec la Fondation Prim’Enfance, qui s’occupe de prévenir et traiter les maladies de l’enfance.
_

L’Happening sul numero sull’Infanzia: l’evento che celebrerà  DROME N. 18 in Svizzera
Sabato 26 Febbraio 2011, dalle 14 alle 19, DROME magazine, la rivista d’arte contemporanea “based on Integrity and Visions”, presenterà a Ginevra il suo numero 18, dedicato al tema dell’infanzia, con un denso ed esclusivo pomeriggio presso la Galleria Analix Forever. L’evento prevede una speciale performance dell’artista olandese Marie Hendriks e l’inaugurazione della mostra “Dessins, etc..., Auction for Kids”, un progetto a cura di Analix Forever in collaborazione con Fondation Prim’Enfance, che si occupa di supportare la prevenzione e la cura delle malattie dell’infanzia.

DROME magazine_ANALIX FOREVER_invitation_26.02.2011.jpg

DROME magazine N. 18 - the CHILDHOOD issue

DROME magazine_18_cover_Jacqueline Roberts, Meninas.jpg

COVER by Jacqueline Roberts

INTRO Liesje Reyskens, JeongMee Yoon, Julie Blackmon, Jacqueline Roberts

JONATHAN MEESE // synusi@blog RICCI/FORTE // EROISMI E LORDURE NELLE LETTURE E NELLE SCRITTURE BAMBINE / HEROISM AND REPUGNANT VISIONS IN CHILDREN’S BOOKS // portfolio FRP2 - I BAMBINI / CHILDREN // ROBIN RHODE // STEFAN CONSTANTINESCU // NEDKO SOLAKOV // MARIE HENDRIKS by Patrice Maniglier + Barbara Polla // LPU // LINO DIVAS // SIMEN JOHAN // GÖKSIN SIPAHIOGLU // GEORGIA GALANTI inspired by DROME // portfolio EUGEN LAITENBERGER - FAMILY ALBUM // DOLL PARTS // LORENZO MATTOTTI // L’AIRONE DALLA CORONA NERA / THE BLACK-CROWNED NIGHT HERON // A TRIBUTE TO H.C. ANDERSEN by Kimberley Ross // APPRENDERE LA MODA / LEARNING FASHION // FRONT // D SIGN // MAI MIYAKE inspired by DROME // ANDREA AYALA by Dobrila Denegri // CARNIVÀLE by Stefan Giftthaler
DROMELAND

Press Office:
PHLEGMATICS_logo.jpg
PHLEGMATICS
tel./fax +39 06 299972 // mob. +39 349 7092096

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your e-mail address has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this e-mail with subject REMOVE. Thank you.
Nel rispetto della L. sulla privacy (in ottemperanza alle disposizioni in vigore dal 1 Gen. 2004, T.U. sulla tutela della privacy, emanato con Decreto Legislativo 196/2003), informiamo che per essere cancellati dalla nostra mailing list basta inviare un messaggio di disdetta rispondendo a questo indirizzo con oggetto REMOVE. Grazie.