PHLEGMATICS news | IN THE VAN | fashion project on www.dromemagazine.com

PHLEGMATICS news | IN THE VAN | fashion project on www.dromemagazine.com. IN ALLEGATO IL COMUNICATO STAMPA E DUE IMMAGINI CON CREDITS PLEASE FIND ATTACHED THE PRESS RELEASE AND TWO IMAGES WITH CREDITS IN THE VAN DROME meets the cutting-edge La serie volge al termine, ultimi due appuntamenti (30 Maggio e 16 Giugno 2012) prima di ripartire in Autunno con la seconda edizione.

Persone REMOVE, Tamara Lorenzi, Veronica Tronelli, May, June
Luoghi Roma, Italia, Rome
Argomenti giornalismo, trasporti, eventi televisivi, e-mail

31/mag/2012 17.32.01 PHLEGMATICS Contatta l'autore

IN ALLEGATO IL COMUNICATO STAMPA E DUE IMMAGINI CON CREDITS
PLEASE FIND ATTACHED THE PRESS RELEASE AND TWO IMAGES WITH CREDITS

Immagine in linea 1

IN THE VAN

DROME meets the cutting-edge
www.dromemagazine.com/it/in-the-van

La strada di IN THE VAN corre veloce, cinque dei sei giovani designer a bordo sono stati intervistati, adesso è la volta di Veronica Tronelli.
Non perdetevi la fermata: www.dromemagazine.com/it/in-the-van-6-veronica-tronelli.

Il nuovo progetto di DROME magazine nato dalla volontà di far scoprire i più freschi e promettenti creativi nell’ambito della moda, è cominciato a Roma, ma sta scegliendo nuove mete per la seconda serie che arriverà ad Ottobre 2012.
DROME ancora una volta racconta la cultura contemporanea e sperimenta su più piattaforme le tangenze fra i nuovi linguaggi.

Immagine in linea 1

IN THE VAN

DROME meets the cutting-edge
The series is drawing to an end with its last two rounds (May 30th and June 16th, 2012) before returning next Fall with the second edition.
www.dromemagazine.com/in-the-van

The road of IN THE VAN runs fast, four of the six young designers on board were interviewed, now it’s the turn of Veronica Tronelli.

Do not miss the bus stop: www.dromemagazine.com/in-the-van-6-veronica-tronelli.

DROME magazine's new project born out of desire to discover the most promising young talents from the world of fashion, started out in Rome, but now it is looking for new destinations for the second series which will kick off in October 2012.

DROME once again tells the contemporary culture and through multiple platforms explores the creative crossover between new languages.

Press Office
DROME magazine - PHLEGMATICS
Tamara Lorenzi
e_mail t.lorenzi@dromemagazine.com
m. +39 349 7092096 / t. +39 06 87765104
www.dromemagazine.com / www.phlegmatics.com

_

Ai sensi della L. 675/1996, in relazione al D.Lgs 196/2003, La informiamo che il Suo indirizzo email è stato reperito attraverso fonti di pubblico dominio o attraverso adesioni da noi ricevute. Qualora il messaggio pervenga anche a persona non interessata, preghiamo volercelo segnalare rispondendo REMOVE. Grazie per la collaborazione.

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your e-mail address has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this e-mail with subject REMOVE. Thank you.