GLI AZIONISTI DI LSI APPROVANO LA FUSIONE CON AGERE

GLI AZIONISTI DI LSI APPROVANO LA FUSIONE CON AGERE GLI AZIONISTI DI LSI APPROVANO LA FUSIONE CON AGERE MILPITAS, Calif., March 30, 2007 - LSI Logic Corporation (NYSE: LSI) annuncia di aver ottenuto la necessaria approvazione da parte degli azionisti nei riguardi della precedentemente annunciata fusione con Agere Systems (NYSE: AGR) durante l'incontro svoltosi lo scorso 29 marzo.

31/mar/2007 01.11.00 CynthiaCartaAdv. Contatta l'autore

GLI AZIONISTI DI LSI APPROVANO LA FUSIONE CON AGERE

MILPITAS, Calif., March 30, 2007 - LSI Logic Corporation (NYSE: LSI) annuncia di aver ottenuto la necessaria   approvazione da parte degli azionisti nei riguardi della precedentemente annunciata fusione con Agere Systems (NYSE: AGR) durante l’incontro svoltosi lo scorso 29 marzo.

La conclusione della transazione e’ prevista per il 2 di aprile prossimo.

Lo scorso 4 dicembre, LSI e Agere avevano annunciato l’accordo definitivo di fusione secondo il quale le due Società avrebbero unito le loro rispettive azioni.

Gli azionisti di Agere avrebbero ricevuto 2.16 azioni ordinarie di LSI per ogni azione ordinaria di Agere posseduta.

Cautionary Statement Regarding Forward-Looking Statements

This document contains forward-looking statements within the meaning of the “safe harbor” provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. These statements are based on management’s current expectations and beliefs and are subject to a number of factors and uncertainties that could cause actual results to differ materially from those described in the forward-looking statements. The forward-looking statements contained in this document include statements regarding the timing of closing of the proposed transaction with Agere. These statements are not guarantees of future performance, involve certain risks, uncertainties and assumptions that are difficult to predict, and are based upon assumptions as to future events that may not prove accurate. Therefore, actual outcomes and results may differ materially from what is expressed herein. For example, if LSI and Agere fail to satisfy all of the conditions to closing, the transaction will not be consummated. The following factors, among others, could cause actual results to differ materially from those described in the forward-looking statements: failure of the parties to satisfy the conditions to closing of the Merger; and other economic, business, competitive, and/or regulatory factors affecting the businesses of LSI and Agere generally, including those set forth in the filings of LSI and Agere with the Securities and Exchange Commission, especially in the “Risk Factors” and “Management’s Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations” sections of their respective annual reports on Form 10-K and quarterly reports on Form 10-Q, their current reports on Form 8-K and other SEC filings. LSI is under no obligation to (and expressly disclaims any such obligation to) update or alter its forward-looking statements whether as a result of new information, future events, or otherwise.

Chi è LSI Logic

LSI Logic Corporation (NYSE: LSI) è uno dei principali produttori di soluzioni dal silicio al sistema oggi impiegate alla base di prodotti che creano, archiviano e consumano informazioni digitali. LSI offre un ampio catalogo di capacità che comprendono circuiti integrati standard e custom, adattatori RAID e host bus, soluzioni SAN e applicativi software. I prodotti LSI consentono alle più importanti aziende di tecnologia sui mercati dello storage e dell’elettronica di massa di fornire alcuni dei più avanzati e noti sistemi elettronici oggi sul mercato. Ulteriori informazioni sono disponibiliwww.lsi.com

Ufficio Stampa Italia

Cynthia Carta Adv.